Didimli 26.12.2025 21:25Birisine alışmak istiyorum. Her şeyden önemlisi ona güvenmek istiyorum. “**** yanımdayken hiç bi’şeyin önemi yok” cümlesi hayatım olsun istiyorum. Öncekilerden çok farklı olsun mesela. Bambaşka aşık olsun, bambaşka sarılsın, bambaşka öpsün istiyorum. Ve hiç gitmesin
17.12.2025 09:17Şahiden - Kendi Kendime #kendikendime #şahiden .........ot.
30.11.2025 23:16Kiymetini bilmeyene MELEK olsan... Kanat sesinden rahatsiz olur...ot.
19.11.2025 17:30.kur.
19.11.2025 13:51HiraiZerdüş | En güzel şehir Bir bulut olsam yurduna göğüne Ah yağmur olsam dokunsam tenine Bir bilsem nerede nefes alırsın Komşu olurdum o kuştan kalbine Bir bilsem nerede nefes alırsın Komşu olurdum o kuştan kalbine Gözlerin bildiğim en güzel şehir Gidesim gelmiyor gel beni çevir Bir yanım baldan bir yanım zehir Ellerini isterim elleri değil Şu uçurumdan gel döndür beni Sakın geç kalma yakarım şehri Bir yanım Safî bir yanım kirli Ben seni isterim elleri değil...ah.