Mobil wap chat sitemizden yararlanabilmek için lütfen Giriş yapınız ya da Kayıt olunuz.
Ziyaretçi Defteri
* Didimli
26.12.2025 21:25Birisine alışmak istiyorum. Her şeyden önemlisi ona güvenmek istiyorum. “**** yanımdayken hiç bi’şeyin önemi yok” cümlesi hayatım olsun istiyorum. Öncekilerden çok farklı olsun mesela. Bambaşka aşık olsun, bambaşka sarılsın, bambaşka öpsün istiyorum. Ve hiç gitmesin
* MeLeK
17.12.2025 09:17Şahiden - Kendi Kendime #kendikendime #şahiden
*
.........ot.
* MeLeK
30.11.2025 23:16Kiymetini bilmeyene MELEK olsan...
Kanat sesinden rahatsiz olur...ot.
* Spider
19.11.2025 17:30.kur.
* MeLeK
19.11.2025 13:51HiraiZerdüş | En güzel şehir
*
Bir bulut olsam yurduna göğüne
Ah yağmur olsam dokunsam tenine
Bir bilsem nerede nefes alırsın
Komşu olurdum o kuştan kalbine
Bir bilsem nerede nefes alırsın
Komşu olurdum o kuştan kalbine
Gözlerin bildiğim en güzel şehir
Gidesim gelmiyor gel beni çevir
Bir yanım baldan bir yanım zehir
Ellerini isterim elleri değil
Şu uçurumdan gel döndür beni
Sakın geç kalma yakarım şehri
Bir yanım Safî bir yanım kirli
Ben seni isterim elleri değil...ah.
..234..56 |
Geri
esintimwap.com © 2026 TURKUAZ
info@mailiniz.com